Pagina's

zondag 1 februari 2015

Feest

Het was een feest om vandaag voor het eerst Lotte te zien en haar in mijn armen vast te houden. Ze deed haar ogen nog niet echt open. Het is een klein lief meisje. Alles zit erop en eraan. Vertederend en mooi. Dus volop een videoclip waard.
Ook was haar ‘’grote’’ broer Mats van 3 jaar erbij. Hij nam haar honneurs waar voor wat betreft het uitpakken van de cadeaus. En uiteraard ook voor Mats een cadeau. Mats vroeg me elke keer naar Buurman en Buurman als ik hem bezocht of aan de telefoon had. Hij was zichtbaar verrast en blij toen hij deze twee poppen uit de verpakking tevoorschijn zag komen. Ook hier een korte videoclip van gemaakt.
Het was gisteren ook een feest toen ik eindelijk de juiste template van Wordpress had gevonden voor de website de Gouden Linde. Nu komen ook de foto’s beter tot zijn recht in de header van de pagina. De site is nu helemaal naar wens van Joosje. En we zijn er beide tevreden mee. Nog wel zal ik de komende dagen tot aan mijn terugreis naar Pillac aanstaande woensdag verder sleutelen aan de optimalisatie voor zoekmachines zoals Google.
Website de Gouden Linde
En eergisteren was het ook al feest toen Wino en Natasja in het Beijersche op bezoek waren om de heerlijke zuurkoolschotel met Veluwse rookworst te verorberen. Het recept voor de schotel gaat nu onder de belangstellenden verspreid worden. En nu aan het einde van het weekend nog ff nagenieten van al dat feestelijke.

1 opmerking:

Marthy zei

Ik heb alles bekeken Joop, maar je kleindochter vind ik op dit moment toch even het leukst. Wat een schatje!