Pagina's

dinsdag 9 juni 2009

Nog een keer naar Sommarøy


Het was goed bevallen en ik had nog een mooie 'wilde' camperplek ontdekt waar ik wel eens wilde staan tijdens de middernacht zon. Dus gisteren na werk er meteen op uit. Nog even wat boodschappen voor het avond eten en toen op pad. En inderdaad de plek was vrij. Met de Knaus Van kon ik mooi staan op een stuk vlakke grond met uitzicht over de fjord, zee en de bergen. Verder nabij op slechts 20 meter een prive strand. Schitterend avondweer en ook dit keer vermaakte Tia zich uitstekend door heen en weer te rennen over het strand. Helaas ontdekte dat ik mijn laptop niet bij me had dus ik kon niet terplekke een verslag maken. Dus dat doen we dan maar vandaag. Dus als je ooit in Tromsø bent met een camper dan denk aan deze schitterende camper locatie, net rechts voor de brug die je over gaat om in Sommarøy 'downtown' te komen.

Geen opmerkingen: