Pagina's

zondag 6 september 2009

Weer als nieuw.

Weinig nieuws van het camper front te melden. De camper wordt nu gewassen, gepoetst en in de was gezet door een klein bedrijfje in Tromsø. Na het weekend zal de camper er weer als nieuw van buiten uitzien zoals op het foto van de folder verzekerde de jonge bedrijfsleider uit Marokko me. Ik ben benieuwd.
Het binnen interieur is gekuist zoals de Belgen zeggen en het geheel moet nog een klein sopbeurtje ondergaan. Doe ik als ik weer terug ben in Tromsø. Ik ben nu in IJmuiden en ben nog even langs geweest bij CampoWorld in Gouda, een interessant bedrijf als het gaat om camper, caravan en tent accesoires. Daar heb ik aanvullend steunkussentjes gekocht voor de nieuwe Dukdalf stoelen. Grappig is nog wel om te vermelden dat de Dukdalfstoelen ook bij de Knaus dealer in Tromsø stonden.
Het deurkastje, er afgebroken tijdens de vakantie, is door de technicus van de Knaus dealer in Tromø weer hersteld en een afspraak is gemaakt bij de garage om de beperkte olielekkage te herstellen. De 'Fiat' dealer heeft het druk zodat ik pas op 5 October met mijn camper er terecht kan. Hopelijk is dan nog niet de sneeuw ingevallen in Tromsø. Verder heb ik in Tromsø nog een beter steek karretje gekocht om eventueel water- en WC tanks makkelijker op campings te vervoeren. Dus de camper is weer bijna 'winterhard' om Jacobse en van Es maar weer eens te citeren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, de update gelezen; de camper is weer winterhard!
Groet uit Alphen van Marjolijn

Anoniem zei

He he uiteindelijk een bericht van Nelemarie (als trouwe fan) met hulp van Marjolijn kontakt gemaakt (kwestie van de computer een beetje opruimen).

Heb genoten van je weblog.
Groet, Nelemarie