Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Laatste werkdag

Nu zit ik bij Ifremer in Nantes om vanmiddag mijnMats 1 jaar laatste werk te doen bij de promotie van een Franse PhD student. Ik  word geacht daar wat kritsiche vragen te stellen over het uitgevoerde onderzoek. En dan zit mijn werk er op bij mijn Noorse instituut. Egenlijk ben ik slechts een paar honderd kilometers weg van Pillac nu. Maar ik ga straks weer terug naar Nederland om op zaterdag Mats, Edgar en Femke te bezoeken. Mats is gisteren 1 jaar geworden. Wederom een grappige foto met Mats en zijn verjaardags muts. Ook ga ik zaterdag op bezoek bij Natasja en Wino in Zutphen. En s avonds nog uit eten met Marjolijn. Dus een drukke gezellige zaterdag in het vooruitzicht. Zondag terug naar Tromsø

Wim is deze week met Tineke voor een weekje met vakantieboiler bergerie in Portugal. Daarom heeft Wim al zijn werk vorige week afgerond in Les Cotes. In de bergerie is nu ook een nieuw kleine boiler geplaatst zodat ik verlost ben van het verspillen van water door het continu overlopen. Dat wil nog niet zeggen dat ik het hoge waterverbruik onder controle heb. Maar daar gaan we mee aan de slag als ik in Les Cotes ben. Ook zijn de deursloten vervangen in de bergerie en is de toegang tot de garage voor mijn scooter en maaimachine wat geleidelijker gemaakt.

Geen opmerkingen: