Pagina's

donderdag 9 april 2015

Tussenstand

Gisteren kreeg ik een foto toegezonden met Tia op haar rug liggend op de Tia  luiert bank in Tromso. Zo te zien geniet Tia van de aandacht die ze van Gunn Berit kreeg. Tia was ruim een week in een kennel geweest terwijl Gunn Berit op skivakantie was met haar kinderen elders in Noorwegen. Het verblijf in de kennel was overigens prima verlopen. Toen ik van de week mijn brievenbus eens leegde zat er ook een brief in voor een ‘APK’ keuring van mijn camper die een Frans kenteken heeft. Dus een afspraak gemaakt met het Controle Technique Station in Montmoreau.CP Montmoreau Omdat ik vanmiddag wat vroeg was heb ik gewacht op de camperplek in Montmoreau. Een rustige grote plek met de bekende voorzieningen zoals sanistation, toilet en elektrapunten. Verder is er een mooi grasveld met houten banken voor de verharde camperplekken. Ik heb ook maar even een recensie geschreven voor Campercontact voor deze mooi camperplek. Moet toch een beetje de Charente promoten.  De APK keuring verliep efficiënt en zoals te verwachten kreeg opnieuw mijn sticker en Vervenkan er weer een paar jaar tegen. Dus de camper is er klaar voor om richting Portugal te rijden als straks het schilderwerk afgerond is. Even een tussenstand alle kleine ramen zijn binnen en buiten op zeer vakkundige wijze geschilderd door Joosje. Ik heb wat afplakwerk gedaan. Ook niet onverdienstelijk :). Het ziet er allemaal mooi en strak uit.

Geen opmerkingen: