Pagina's

zondag 22 mei 2011

Geen koffie

Het valt niet mee als je geen D&E koffie bij je hebt:). Ik ben vergeten mijn Nederlandse huismerk in de camper mee te nemen. Dus ik mis al twee dagen mijn gebruikelijke cafeïne kick. De nacht op Senja was koud en Tia was gebruikelijk vroeg wakker op zondag. Het is vanochtend weer gelukt om de verwarming in camper weer draaiende te krijgen. Het weer is wisselend bewolkt met af en toe wat zon. Zat je buiten dan ging de zon weg, zat je binnen dan begon de zon weer te schijnen. Gelukkig zal dat straks tijdens de vakantie in Frankrijk wel anders zijn
Dan hieronder nog een kort videootje om een beetje aan te geven wat Tia deze zondag zoal gedaan heeft. Ik ga in de loop van de middag weer terug naar Tromsø. Helaas moet ik dezelfde weg nemen want met de ferry terug kost teveel tijd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Brrr de video zag er toch nog koud uit.
Tia is en blijft overigens een schattig, aktief hondje danwel een leuk camper-maatje.
Leuk dat je blog weer opgestart is.
Groet, Marjolijn