Pagina's

dinsdag 6 december 2011

Mijn Camper+

Vandaag kreeg ik dan eindelijk de bevestiging van de notaris dat de officiele overdracht van Les Côtes kan plaatsvinden op vrijdag 16 December om 14.30. Dus snel mijn reis geregeld. Ik ga op 14 December vanuit Nederland met huurauto naar Pillac. Ik zal overnachten in hotel Le Perigord in Aubeterre DSC04847sur Dronne. In dat hotel zwaait chefkok Fabrice Morel de staf. Er is een leuk clipje van hem te zien op Youtube rondrijdend op zijn motor en aan het werk in keuken bij de bereiding van tarbot.
De donderdag voor de overdracht kan ik dan gebruiken voor het regelen van een aantal zaken zoals een Franse bankrekening en verzekering van het huis. Johan, de verkoper heeft al een gedeelte ontruimd en heeft toegezegd het restant te doen een paar dagen voor de verkoop. De tegels voor rondom het zwembad zouden al aanwezig zijn. Het aanleggen ervan wordt uitgesteld tot voorjaar 2012 in verband met het betere droge weer tegen de tijd
In ieder geval was het nu voor mij SONY DSC                     de tijd om de foto op de beginpagina maar eens te veranderen. Jarenlang stond Tia in mijn Camper naar buiten te kijken en te genieten van het prachtige Lofoten gebied. Nu staat ze nog steeds te genieten in mijn Camper maar met wat Photoshoppen staat ze nu bij Les Côtes. Dus van mijn Camper naar mijn Camper+

Geen opmerkingen: