Pagina's

woensdag 13 februari 2013

Modern gemak

Op dit moment ben ik ook de gelukkige bezitter van een Nexus Communicatie middelenGoogle tablet. Dit tablet, een mooie slag kleiner dan de iPad, heeft mijn arsenaal aan moderne communicatiemiddelen gecomplementeerd, Op de foto, gemaakt met de iPhone geeft een beeld van wat ik nu heb. De iPhone en de iPodtouch ontbreken nog op deze foto. Als er ergens maar een Wifi is heb je aan mij al geen kind meer. kabelsAls je dan nog daarbij neemt dat op mijn laptop video editting mogelijk is van zelfs HD video dan kan ik volledig uit de voeten. Lezen van kranten en magazines kan ook nog on-line. Gevolg is wel dat ik in mijn rugzak ook het nodige snoerwerk moet opbergen en mee moet slepen. Dat geeft al gauw aanleiding bij de veiligheids controle op vliegvelden oponthoud. Ik moet dan alles uit mijn rugzak halen om maar te laten zien dat het geen draden zijn naar explosieven. Dus elk gemak heeft zijn ongemak. Gelukkig is dat ongemak voorbij omdat ik nauwelijks meer in een vliegtuig zal stappen.

Inmiddels is de zij-treede van de bijrijders instap van mijn camper weer hersteld. De eenvoudige kunststof omhuizing had een levertijd van bijna twee maanden en het geintje kostte 350 euro inclusief montage. Maar dan heb je ook wel wat :). Nu nog eerdaags de camper een wasbeurt geven omdat de camper wintervuil is geworden.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.camper-muis afgekeurd,te onzedig gekleed[er zijn al te veel problemen op dat gebied]