Pagina's

dinsdag 29 juli 2014

Even alleen

Sinds vanmiddag ben ik weer even alleen met Tia. Joosje is met de TGV Mats sturenna ruim drie weken weer huiswaarts gekeerd. Dus aan mij nu weer de schone taak om het mooie bloemenpark dat ze heeft aangelegd goed te onderhouden. De volgende gasten die aanstaande maandag komen zijn Wino en Natasja.  Die blijven een klein weekje en trekken dan weer verder langs de kust via B&B. Ook komen dan Edgar, Femke en Mats een keer langs. Zij zijn nu met een groot aantal vrienden en hun kinderen in België op vakantie. Daarna gaan ze in de buurt van TouMats hond uitlatenrs kamperen. Ik  kreeg weer een paar prachtige foto’s van Mats. Op een ervan zit hij achter het autostuur klaar voor de reis. Femke zit er naast. De andere is echt schattig. Op die foto  laat hij zijn houten hond die ik hem destijds gegeven heb uit. Echt schitterend zoals hij met de hond aan de wandel is.  Ik kijk er al naar uit dat ze allemaal hier zijn. Mats heeft verder te kennen gegeven om hier in de tent te willen slapen. Nou dat kan. Tia heeft ook een nieuwe slaapplek Tia knuffelbeesetnontdekt. In de stoel waarin een aantal knuffeldieren liggen. Ze kruipt er boven op en  is dan snel vertrokken. Ik heb nog een kort extra videootje gemonteerd van het optreden van Marlie’s Angels met als gast muzikant Herbert de vader van Marlieke. Hij speelt bas in een bandje maar in dit optreden wist hij bekwaam op de stropdas wasbord mee te tokkelen. Een leuke herinnering waarbij het geheel in een jaren zeventig kleurfilter heb gestoken via mijn Adobe Premier Pro versie van juni. Die versie zorgde aanvankelijk voor een probleem. Maar vanmiddag is dat door de helpdesk van Adobe vanuit India opgelost. Via een ingewikkelde telefoon procedure kreeg deskundige hulp. De desbetreffende persoon nam gewoon mijn PC over en na installeren van nieuwe drivers werkte alles weer perfect.

Geen opmerkingen: