Pagina's

vrijdag 3 juli 2015

Stappen vooruit

Ofschoon het warme weer het niet aantrekkelijk maakte om te vergaderen ben ik gisterenavond toch maar naar de Commission Communication van Le Cafe Pluche gegaan. Het autoritje naar Verteillac en terug werkt altijd wel plezierig op je gevoel in. Je rijdt door het prachtige golvende landschap waar nu steeds meer zonnebloemen zichtbaar zijn. Zoals gebruikelijk begon de vergadering bijna een half uur later dan aangekondigd. Er werd intens gesproken over het formaat van een toekomstige folder voor onze Cafe aktiviteiten. Uiteindelijk kwam men uit op tweemaal het creditcard formaat. Jullie lezen tussen de regels al door dat ik me er maar niet mee bemoeid heb. Teveel gebambeuzel op een vierkante Logo Le Cafe Pluchecentimeter. De definitieve keuze voor het logo is op de vorige algemene vergadering gedaan. Dus eindelijk een stap gezet. Best wel een aardig ontwerp. Alleen lettertype is wat vaag indien het logo klein wordt weergegeven. De website kwam ook nog ter sprake maar akties ter verbetering werden niet afgesproken. Ik hou me bewust wat afzijdig omdat het kennelijk geen sikkepit uitmaakt. Aan eind van de vergadering werd me gevraagd of ik nog interesse had om korte video’s te maken voor Le Cafe Pluche. Eerlijk gezegd had ik dit verzoek niet meer verwacht. Ik heb nogmaals duidelijk gemaakt dat het dan absoluut nodig is om een Youtube kanaal te openen en liefst ook meteen een Facebook account. Eindelijk konden de andere aanwezigen deze stap ook zetten. Aanstaande maandag ga ik een video maken over een aktiviteit van Le Cafe Pluche: Paniers bio. Een keer in de week kan men biologische producten van locale boeren komen afhalen. Groenten, fruit, aardappelen, gevogelte staan dan klaar. Men schrijft in voor een bepaald bedrag per maand. Leuk initiatief waarvoor ook de nodige belangstelling voor bestaat. Hopelijk blijft dat zo.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ondanks het zeer warme weer in NL is de 'grand depart' van de Tour de France vandaag in je geboortestad Utrecht goed verlopen!

Salut, Marjolijn