Pagina's

woensdag 22 november 2017

Draaideur

Vandaag opnamen gemaakt voor de eerste aflevering van mijn ‘eigen  programma’ op Schagen TV. Ik trok erop uit met Kees om zijn ergenissen wereldkundig te maken. Hij stoort zich aan de grote hoeveelheid paaltjes die in Schagen staan. En het zijn er nogal wat die er staan. Gelukkig was het vandaag draaideurdroog maar helaas wel veel wind. De orgelklanken die uit de Christoforuskerk kwamen trokken mijn aandacht toen we buiten wat video opnamen maakten van …. paaltjes. Orgelmuziek klinkt vanuit zo’n grote kerk immers altijd imposant. Dus ik ben even binnen gaan kijken. Helaas ik kwam niet verder dan het voorportaal want de deur naar de centrale kerk zat op slot. Wel ging ik door een zeer fraaie klassiek van hout gemaakte draaideur naar binnen. En dus ook zo weer naar buiten. Vanmiddag en vanavond al wat video edit werk gedaan. Ik denk dat er wel een leuk eindresultaat uit zal komen. En morgen op naar mijn volgende videoklus in de avond. We hebben de smaak te pakken.

Geen opmerkingen: