Pagina's

dinsdag 14 november 2017

Vuurdoop

Vanochtend rond half elf richting mijn eerste videolocatie. Twee cameras, twee statieven en een draadloze microfoon waren de tools om te gaan werken. Het weer (regen) zat niet echt mee. Eenmaal aangekomen op het adres in de polder werd ik opgewacht in een boerenschuur door vertegenwoordigers van de paardenfokkerij en toekomstige zorgboerderij. Ik had me wat ingelezen over de te bouwen paardenfokkerij & zorgboerderij. Door mijn vroege aankomst had ik ruim de tijd om mijn camera op statief te installeren. Hierna ontspannen Parapluiede projecteider geinterviewd. Nog steeds niet verleerd om adekwaat in te spelen op de antwoorden. Voldoende materiaal voor een leuke reportage. Het vinden van geschikte tussenshots was wat minder makkelijk omdat er vrijwel niets interessants was om te filmen. Het heien van de eerste paal liep ook wat anders. Het begon 1.5 uur later dan gepland. Menig bezoeker liep wat kleumend door de boerenstal. Maar eindelijk was het zover. De wethouder trok zijn meegebrachte laarzen aan en stak zijn paraplu op. MuntMaar in de cabine gaan zitten om te gaan heien zat er niet in omdat men geen extra veiligheidshelm had. En ojee als de wethouderj op de video zonder helm zou komen. Dat zou geen goed voorbeeld zijn. Wel werd om het geluk af te dwingen een euro onder de eerste heipaal gelegd. Na heien werd het glas geheven en kon ik huiswaarts vertrekken. Lekker opwarmen in mijn video montagestudio. Al met al wel redelijk tevreden over eindresultaat. Mijn vuurdoop zit erop. Morgen weer een videoklus.

Geen opmerkingen: