Pagina's

donderdag 27 december 2012

Mats de hengelaar

Zoals beloofd heb ik nu ook het videootje van Mats gemonteerd. Opnamen zijn van voor deze Kerst.  De video laat zien hoe Mats op de bank aan de fles zit. Daarna aan de slag met blokken en zijn bibliotheek koffertje. Let erop hoe Mats de kortste weg neemt. Slim he? Dan nog even ondeugend proberen de trap op te klauteren. Bij zijn vader zitten 101om naar de laptop te graaien is natuurlijk ook een genot. Maar hij was echt op dreef met zijn vishengel spel. Heel behendig weet hij het magneetje aan de vissen te plakken en dan maar ophalen. Een genot om te zien hoe pienter hij alles onderneemt. Zit vast in zijn genen :) dus dat belooft nog wat voor de toekomst.
Inmiddels is Kerst 2012 voorbij en ga ik me opmaken voor de reis naar Pillac. Morgen vroeg op pad. Ik ga de tocht in twee dagen afleggen. Bij aankomst eerst de sleutel ophalen bij Depix de timmerfabriek in St Severin zodat ik naar binnen kan via de nieuwe entree. Ik ben reuzebenieuwd hoe alles er uitziet. Jullie horen weer van mij vanuit La douce France.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goede reis naar Frankrijk.
En ja, Mats is en blijft een droppie.

Doei, Marjolijn