Pagina's

zondag 9 december 2012

Ja ik ben er nog

Het is sinds 19 october rustig geweest op mijn blog. Niet omdat ik nu een rustig leventje leidt. Integendeel het was behoorlijk op een positieve manier hectisch. De afgelopen weken ben ik met mijn camper in Nederland geweest. Ik had nog een groot aantal kleine klusjes te doen. Geen zin om elke keer op en neer te rijden tussen Pillac en Nederland.
Ik ben met de camper naar een mooie expositie geweest van een Noorse kunstenaar Olav Christensen Jenssen in het Marta Herford museum in Herford in Duitsland. Marta HerfordDit is een museum voor moderne kunst en is een aantal jaren geleden gerenoveerd en herontworpen door Frank Gehry. Hij is dezelfde architect die het Guggenheim museum in Bilbao heeft ontworpen en dat is te zien.
Verder een eerste klus samen gedaan op videogebied met Jurgen Richter. Samen naar Brussels om wat opnamen te maken en interviews in het kader van een Europees project waarbij ik Matjessildbetrokken ben. En in Februari voor andere klus naar Milaan. Inmiddels ben ik mijn eigen nieuwe videocamera wat ervaring aan het opdoen. Ik ben ook nog druk bezig met het uitbrengen van de volgende versie van de vis App met maatjeharing. Daarvoor werd een promotiefilmpje gemaakt en wat wat bijpassende fotos. Mijn Noorse collega nam ook wat fotos op het IJmuider strand waarvan hierbij een bewijs.
Inmiddels zijn er in die periode door de timmerman uit St. Severin de kozijnen vernieuwd. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet. Naar verwachting ga ik in laatste week terug naar Pillac. Dus oud en nieuw ga ik in Pillac vieren. Tot zover even een kort berichtje. En ik ga weer mijn best doen om weer wat regelmatiger te bloggen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je er weer bent, had al een paar keer tevergeefs gekeken!
Groet, Marjolijn

Anoniem zei

Leuk dat er weer nieuws is op je blog!
Groeten
Natasja en Wino