Pagina's

maandag 3 februari 2014

Rondje park

In het kader van de revalidatie probeer ik nu zeker bij zonnig weer elke dag Molen parkbuiten een rondje te lopen. Goed voor mijn knie, goed voor wat frisse lucht in de longen en goed voor mij om de buurt in Gouda waar ik nu verblijf iets beter te leren kennen. Vandaag mijn snufferd in het Houtmansplantsoen vertoond. Aan het eind van het park staat een mooi gerestaureerd woonhuis tegen een molen aan. Dus daar moet maar eens een foto aan gewijd worden op deze blog. Hollandser kan het niet met de mooie blauwe lucht.JJ schildert 3 mannen
Gisteren is de volgende hand gelegd aan de restauratie van mijn schilderij ‘De drie mannen’. Na het voorbereidende werk van Joosje was het nu de beurt aan Jan Jaap om zijn werk uit 1988 verder te restaureren. Schuren, schoonmaken en schilderen was de aanpak. En na een paar uur was de intense klus geklaard. Het schilderij gaat nu spoedig naar de lijstenmaker in Gouda voor de derde en laatste fase. Hieronder nog een korte video impressie van het restauratie werk.

Geen opmerkingen: