Pagina's

donderdag 19 maart 2015

Zeeland

Vanochtend reden Jurgen van Slateboard en ik op weg naar Zeeland. Via een landelijke route bereikten we in Goes ons doel. Een bezoek aan de  audio shop Bax. Een winkel waar ik in de afgelopen periode de nodige soft- en hardware had gekocht om mijn muzikale aspiraties vorm te gaan geven. De service van deze on-line shop is uitstekend. Goede adviezen en bij problemen of vragen wordt zeer adequaat gereageerd. Nu maar eens Helloons vergapen aan het mooie spul dat ze in de grote winkelhal hebben staan. Uiteindelijk nog een 3D midi controller gekocht van Tech tools en een USB recording interface om te plaatsen tussen de laptop met het Ableton Live Suite programma en mijn geluidsboxen. We konden het ook niet nalaten wat foto’s te maken voor Facebook. Hoe ouder hoe gekker moet je maar denken. Daarna verder gezellig bijgekletst onder het genot van een visje eten en een druppeltje of twee van de wijn in Viskeete in Yerseke. Daarna weer richting het Beijersche. De komende dagen kan ik mijn nieuwe aanwinsten alvast een beetje uittesten.Controller

Geen opmerkingen: