Pagina's

donderdag 5 november 2015

Nagekomen berichtjes

Het houdt niet op met het mooie weer. Ook de komende dagen verwacht tekensmen hier mooi zonnig weer. Temperaturen tot 22C zijn voorspeld. Dat in combinatie met nog wat restanten van herfsttinten blijft het genieten hier. Inmiddels is de camper weer wat uitgeruimd. En heb ik de camper by night foto genomen op de camperplek bij het stuwmeer in Panta de Boadella maar als kopfoto bij de blog gebruikt. Ook plaats ik nog een foto van een aantaTia na kapperl tekens geschilderd op een oude deur in Besalu. Ik ken niet de betekenis van de tekens maar ik vond het wel iets hebben. Een dezer dagen kreeg ik een foto van Tia. Ze is bij de ‘kapper’ in Tromso geweest. Ze ziet er dan altijd weer jeugdiger uit. Daarom ga ik zelf ook maar weer eens naar de kapper aanstaande vrijdag. Inmiddels zijn we druk geweest met het ophangen van de nieuwe IKEA vitrine kastjes. Mooi systeem maar men heeft bij IKEA niet echt goed nagedacht over de bevestiging van de glazen leggers. Ik kwam er namelijk achter nadat ik de deurtjes gemonteerd had dat de glazen leggers niet meer tussen de ophangpunten in het kastje geschoven konden worden. Dus deuren er weer uit. Maar nadat al dit leed was geleden konden we met een tevreden gevoel de leggers vullen met het blikken speelgoed. Hierdoor goed zichtbaar in de fraaie vitrinekastjes en minder kwetsbaar voor vet en stofaanslag.
vitrine kast gevuld2

1 opmerking:

Marthy zei

prachtig zo Joop je mooie verzameling.