Pagina's

maandag 6 februari 2017

De 100.000

Ik heb niet de honderd duizend gewonnen in de Staatsloterij. Maar het aantal bekeken pagina's van mijn blog is wel de 100.000 gepasseerd een dezer dagen. Mijn blog bestaat sedert juni 2009 en de teller heb ik pas 100000na een aantal jaren geinstalleerd. Allemaal niet zo belangrijk maar wel leuk om even te melden. Vorige week nog even op bezoek geweest bij Jurgen om nu in het echt zijn aangeschafte drone te bewonderen. Door omstandigheden vond de demonstratie plaats vanuit zijn tuin. Indrukwekkend hoe de drone werkte en de kwaliteit van het beeld dat afgeleverd werd. Een aanwinst voor zijn videowerk. Een video over de demonstratie staat hieronder.
Daar kwam bij het leuke bericht dat Jurgen het Festival de Musique Entrecote komt filmen. Geweldig! Uiteraard komt Josje mee. Prima vooruitzicht. En daarmee heb ik ook weer een nieuws item voor de website van het festival. Klik voor dat bericht hier. Zodra ik weer in Pillac ben (naar verwachting eind volgende week) ga ik wat verder werken aan het festival. De eerste grote stap die nu gezet moet worden is de aanpassing van de vloer van de grote open schuur. Leegruimen, betonvloer en wat aansluitpunten voor electra laten maken staan daarbij centraal. Ook het maken van een design voor een poster met behulp van Adobe Photoshop, Illustrator en In-design staat op mijn programma.

Geen opmerkingen: