Pagina's

zaterdag 19 juni 2010

Regen, regen, regen …..

en nog eens regen in dit voetbal weekend voor Herman. Nadat de garage de wederom leeggelopen hoofdbatterij vervangen had kon ik vrijdag middag op pad met Gunn Berit, Herman en uiteraard Tia. Herman had dit weekend een SONY DSC                     voetbal toernooi in Bardufoss. Eenmaal aangekomen op een groot parkeer terrein bij een groot sport complex kon ik de camper snel parkeren. Er waren inkopen gedaan om te kunnen bbq’en maar daar kwam niks van. Het begon met regenen en dat bleef maar door gaan. Maar de SONY DSC                     wedstrijden werden niet afgelast. Dus dappere Herman kwam na elke wedstrijd drijfnat terug van het ‘zweten’ maar merendeel van de regen. Maar in de aangenaam warme camper kon hij snel weer opdrogen en opwarmen. En Tia keek ernaar.

Ik gebruik nu Windows live Writer om tijdens de dag mijn verslag al te maken. Eenmaal klaar dan snel opladen via het programma naar de MijnCamper blog. Ideaal. Geleerd van Rob die samen met Adrie op bezoek waren. Ik ben benieuwd waar ze nu zitten. Ze waren van plan richting Lofoten te rijden.

Aan het eind van de zaterdagmiddag gaan we terug naar Tromsø vanwege de ‘midnight summer’ marathon. Leden van het team van Nofima zal ook aan de wedstrijd deelnemen maar dan op kleinere afstanden. Dus als het enigszins mogelijk ga ik wat foto’s en video opnamen maken. Maar als het zo blijft regenen is het een weinig aantrekkelijk idee. SONY DSC                     Ook Tia vind het maar niks die regen. Je kunt alleen maar naar buiten kijken en niet lekker vrij rennen. Maar ze troost zich met de gedachte dat we over ruim een week naar het zuiden trekken voor hopelijk veel zon. Dus ook ik hou me daar maar aan vast. Eindelijk de lange MijnCamper vakantie 2010 staat op het punt van aanbreken.

Geen opmerkingen: