Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Klaar voor de reis

Maandagmorgen ben ik om circa 08.00 vertrokken van Domaine Le Portrait. Na ongeveer 45 minuten een ontbijtstop met een verse baguette. Daarna snel op de autoroute richting Parijs. De reis verliep redelijk voorspoedig tot na Parijs in verband met file door een auto-ongeluk. In de buurt van Lille begon de Tom Tom ellende weer. De Stom Stom gaf aan opstoppingen met vertragingen tot 50 minuten. Een alternatieve route werd genoemd. Dat zou me 45 minuten besparen. Vervolgens werd ik door allerlei kleine rotdorpjes in Noord Frankrijk gestuurd met als klap op de vuur pijl weer terug naar Lille. Kortom het hielp geen zak. Om 21.10 arriveerde ik bij Jan en Arienne in Boskoop alwaar ik meteen aan de kaas- en spekpannekoeken kon aanvallen. Dat smaakte na zo’n reis van ruim 13 uur. De dinsdag gebruikt voor bezoek dierenarts, kopen van reistas voor Tia, bezoek camperstalling in Koudekerk aan den Rijn, wasjes draaien en SONY DSC                     nog wat kleine zaken. Nu vandaag de camper schoon en winterklaar maken en verder Tia trainen om rustig in haar reistas te gaan zitten hetgeen meteen al goed lukte al moet je het wel belonen met een hondensnoepje. Maar ziet ze er niet grappig uit? Morgen gaan we met de taxi naar Schiphol en zijn we om 18.00 weer terug in Tromsø. Zal wel even afkicken zijn na zo’n heerlijke lange vakantie met allerlei kleine en grote gebeurtenissen. Een zelf reflectie op de Mijn Camper vakantie 2011 volgt in de loop van volgende week.

1 opmerking:

Katinka&Miranda zei

Ha die Joop

Wat een verrassing toen we over je nieuwe aankoop lazen; fantastisch voor je...gefeliciteerd. Nu wordt de kans echter wel kleiner je ooit nog te ontmoeten op le Portrait want daar zul je je campertje niet meer stallen. Nou wie weet zoeken wij jou dan op op Les Cotes.
We wensen je een hele goede thuisreis toe en lezen nog hoe het je in Noorwegen vergaat. Tot schrijfs.
Katinka en Miranda