Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Ik ben vandaag zo vrolijk …..

Mats fietsAl weer een aantal weken geleden geleden zond Edgar mij een foto met Mats op de fiets bij Femke. Ook een kort videootje met Mats in hoofdrol ontving ik.  Als je het ziet wordt er meteen vrolijk en blij van. Kijk zelf maar! Dus dat lijkt me een mooie afsluiting van de maand Juli.
Een maand die ik uitsluitend op Les Cotes heb doorgebracht. De camper heeft onderdak geboden aan  enkele bezoekers. Het was leuk om familie, vrienden en kenissen hier te mogen begroeten. Ik heb ervan genoten. Ook het leven in de omgeving is in deze zomermaanden aangenaam bruisend.
Verder heb ik een paar leuke restaurants ontdekt. foie grasGisteren was ik weer in La Taverne in Aubeterre. Zij hadden die avond wel drie dagmenu’s met vis op de kaart staan. Ik kon kiezen uit forel, tong of kabeljauw. Ook waren er oesters als voorgerecht, Ik ben voor de foie gras als voorgerecht gegaan en de kabeljauw als hoofdgerecht met een lekker fris prima huiswijntje. Het zag er allemaal goed uit. Helaas viel de kabeljauw iets tegen. Relatief droog. Of te lang gebakken of de kabeljauwkabeljauw was diepgevroren geweest. Verder kan je je eigen wijn uitzoeken in de cave van La Taverne en dan bij het eten laten serveren. Verder hebben ze met Kerst en met Oudjaars avond een speciaal menu. Dus dat ziet er goed uit voor de toekomst. Dus ook in culinair opzicht wordt je hier blij en vrolijk. Ook als je nog bedenkt dat deze bofkont uit eten gaat vanavond bij Tineke’s Bib gourmand camping restaurant van Domaine Le Portrait. Een ‘special guestservice’. Vanavond staat het zalmpakketje op de kaart en ontmoet ik oude bekenden van vorig jaar aan de gastentafel. Dus ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk. Zo vrolijk was ik nooit …. … zong Alfred Joop Kwak.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook ik word vrolijk van die lieve mini Luten.
Geniet ervan opa Joop
Spic