Pagina's

woensdag 20 november 2013

Ik ben er klaar voor

Sinds vandaag staat er een duidelijk pijl op mijn rechter been wijzend naar Knie pijlmijn knie. Duidelijker kan het voor de chirurg niet zijn. Die knie moet vervangen worden. Vandaag op bezoek geweest bij zaalarts. In het ziekenhuis wacht je niet meer in een wachtkamer maar in huiskamer uitgerust met luxe stoelen rondom een tafel of een bank. Ook het wachten bij het bloedprikken werd veraangenaamd door goeie DE-koffie aangeboden door een tweetal vrijwilligers. Kortom je zou voor je plezier oinstrumentenpgenomen willen worden.

Verder ben ik uitgerust met mijn hulpmiddelen voor na de operatie van morgen middag aanstaande. Ik had ze maar even uitgestald op het bed in mijn onderkomen La Luna. Een paar krukken, mijn steunpilaren voor komende 6-10 weken. Een handyman zodat je makkelijker je sokken, broek etc. die op de grond liggen kunt oppakken. Elastische veters waardoor je makkelijker in je reeds geveterde schoenen kunt glijden en een lange schoenlepel. Mijn volgende blog zal waarschijnlijk ff op zich laten wachten. kipDe wifi connectie in mijn La Luna onderkomen is nog niet aanwezig. Verschillende pogingen om een range extender aan te koppelen hebben gefaald. Ook de KPN dongle werkte voor geen meter. Het binnenhalen van een simpele webpagina als het al lukte duurde zeer lang. Alle download snelheden vanuit het Flinstone IT tijdperk. Ik zit daar dus erg landelijk met een laag bereik. Ook de kippen gaan daar ‘s nachts op stok door een tak in de bomen te bezetten. Anders lopen ze het gevaar om opgegeten te worden door bunzings.

1 opmerking:

Marthy zei

Ik ben te laat Joop, maar alsnog veel sterkte!