Pagina's

donderdag 10 april 2014

Vlist

Gisterenochtend vroeg vertrokken met de camper richting Nantes in Frankrijk. Ik had daar met mijn PhD student een bespreking bij Ifremer over Buurhondgezamenlijk onderzoek aan oesters. Het was leuk mijn oud collega’s van Ifremer weer eens te ontmoeten. Verder een nuttig gesprek over gezamenlijk onderzoek. Daarna door richting Nederland met een overnachting met de camper in Vibraye. Schitterende camperplek aan de achterkant van een reguliere camping. Je kon zelfs het wifi signaal van de camping oppikken. Helaas wachtwoord ontbrak me. Ik had slechts één buurcamper. Een grappig hondje zat buiten te wachten. Het hondje leek wel wat op Tia. De volgende dag weer vroeg op pad en na een vertraging bij Antwerpen kwam ik in het begin van de avond bij Joosje aan in haar nieuwe woonverblijf aan de Beijerscheweg in Vlist (Stolwijk). Het is een prachtige stek geworden waaraan veel mensen bijgedragen hebben in het opknappen. Nu nog de nodige verhuisdozen uitpakken. Naar verwachMats glijbaanting blijf ik tot en met Pasen in Nederland met bezoek aan kinderen en kennissen. Leuk vooruitzicht. Ook ga ik het schilderij van Jan Jaap ophalen. Paar dagen geleden heeft Joosje de randen van het doek bijgewerkt en kan nu de lijst er definitief om. Aanstaande zondag zal ik Mats, mijn kleinzoon, weer ontmoeten op het verjaardags feestje van Natasja. Femke stuurde recent weer een leuke foto van Mats. Bovenaan de glijbaan in de tuin triomfantelijk zwaaiend. Daar wordt je toch blij van.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Welkom in Stolwijk!

Joop zei

Dank je Marthy. Dus nog buren ook :)