Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Impresario

Vandaag heb ik voorbereidingen getroffen om mijn nieuwe taak als impresario tot een succes te maken. Ik ga proberen om het Nederlandse muziek trio ‘Marlie’s Angels’ in de tweede helft van Juli een    aantal optredens te laten verzorgen hier in dMarlies Angelse buurt. Ik heb van Marlie’s Angels een viertal mooie muziek stukken ontvangen die geproduceerd zijn in de studio van Jasper (zoon van Joosje). Marlieke Fris zingt, Jasper drumt en speelt gitaar en Max speelt basgitaar. Ik heb op basis van een hoge resolutie foto van het trio, gemaakt door Nina de Vries wat kunnen Adobe photoshoppen en verder afgewerkt in Adobe Première Pro tot een korte video. Op die manier staan de vier muziekstukken nu op een DVD inclusief cover hoesjes. Daarmee ga ik op pad naar een zestal mogelijk uitbaters waar ze zouden kunnen spelen. Op die manier hopen zij hun reisgeld naar hier terug te verdienen. Maar plezier maken met muziek in deze buurt is het voornaamste motief voor hun optreden. En de muziek mag er zijn. Luister op website van Marlieke voor alle stukken en hieronder een video voor ‘When you’re smiling’.
Arienne berichtte me vandaag dat hun Kapperszaak in Alphen een frisse schilderbeurt onderging. Het gaat er fris wit en stemmig grijs uitzien hetgeen uit de foto blijkt. Logo Knappe Kappers ontbrak nog. Ik hoop dat de schilder niet ineens de hup Holland hup kriebels krijgt in verband met aanstaande match van Nederland tegen Mexico. Alhoewel het staat niet onaardig. Zoek de verschillen.
Knappe Kappers wit
KK oranje

Geen opmerkingen: