Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Tussenstop

Zoals al enig tijd geleden aangekondigd kreeg ik gisteren bezoek van Annemiek, Ramon en Milou. Annemiek is de oudste dochter van mijn  overleden broer Wout. Dus een volle nicht. Zij, haar echtgenoot en dochter hebben een camper gehuurd om ervaring mee op te doen middels een reis naar Spanje via Frankrijk. Ze deden daarbij ook even de pleisterplaats Les Cotes aan als een van de tussenstops. Dus nu stonden er twee campers en een tent op het voorterrein van Les Cotes. Gaat al op een echte camping lijken. We hebben er maar op geproost met een pineautje.Pinootje terras Na de warme maaltijd hebben we ook weer de buiten bioscoop opgetuigd. Maar al spoedig  verschenen er donkere wolken en vielen de eerste regenspetters. Dus afbreken en het kijken naar de film Untouchables voortgezet in de woonkamer. Buitenbios Na hun vertrek vanochtend zijn Nelemarie, Marjolijn en ik naar de markt in Riberac geweest. Uiteraard even koffie gedronken op het terras van café du Palais. Een Engelse journalist schoot me nog aan en vroeg hoe het Marlie’s Angels ging. Kortom, zelfs ik werd nog herkend. De markt van Riberac zonder Marlie’s Angels bleek als een ei zonder zout :). Het was er erg druk en er was muzikaal niets te beleven. Nelemarie deed zich na wat zoeken tegoed aan het kopen van gedroogd gesuikerd fruit. Ze had met dat spul goede ervaring opgedaan vorig jaar. Gedroogd fruit Daarna zijn we weer huiswaarts vertrokken voor een relax middag. Vanavond uiteten in Le Pitaud waar ook de Gebroken Biscuitjes zullen optreden. Ben benieuwd hoe dat klinkt. Morgen horen je het wel.

Geen opmerkingen: