Pagina's

maandag 1 september 2014

Afbouwen

Elke dag bouw ik wat af vanwege mijn aanstaande vertrek naar Nederland Oprollen zwembad dekfolievoor een korte periode. Gisteren eindelijk het afdek noppen zeil voor mijn zwembad op de roller gerold. De uiteindelijk oplossing die Briomarche  bood van snelbinders werkt goed. Ik moest er wel acht kopen. Ik kreeg de snelbinders niet gratis of met korting. Slechte service. Ik heb er verschillende malen achteraan moeten lopen en wel drie keer voor moeten rijden naar Riberac. Maar ik ben al lang blij dat ik het zeil kan oprollen en tezijnertijd over het zwembad water kan leggen voor de winterstop. Voorlopig nog geen winter hier. Deze week schitterend weer tot 25 C. Inmiddels de fiets, stoelen en tafel in de garage van de camper gezet. Joosje en ik zullen na een weekje Nederland erop uit trekken. Waarschijnlijk naar Duitsland en dan weer terug naar Pillac. Leuk Tia in de zon vooruitzicht. Tussentijds breng ik Tia aanstaande vrijdag terug naar Noorwegen met een KLM vlucht. Morgen gaat ze nog even naar de dierenarts voor het gebruikelijk pilletje tegen echinokokkose. Anders mag ze Noorwegen niet in. Ze geniet nou ook nog even van de zon. Zal wel weer ff wennen zijn zonder haar de hele dag rondom me heen. Ze heeft zich erg goed gedragen deze zomer. Uiteraard een blaf partij hoort erbij als in haar ogen vreemde bezoekers rond lopen. En ja toen Joris rondliep heb ik haar echt in haar kooitje gezet. Ze was er veel te veel op gespitst om kleine Joris te besnuffelen.  Met Joris gaat het overigens zeer goed bij Josje en Jurgen. Hij is de Slatecat geworden zoals Jurgen het uitdrukte. Joris voelt zich prima thuis op de trui en tussen de snoertjes van het videobedrijf Slateboard.Slatecat

1 opmerking:

Anoniem zei

Het blijft leuk om je blog te lezen.
En je bent wel ver gegaan met je ice bucket challenge.Ben benieuwd of zus dit oppakt.

Klein detail: zijl schrijf je met ei dus zeil
Doei, Marjolijn