Pagina's

donderdag 25 september 2014

Rood licht

Op mijn e-bike tochtje naar Pillac belandde ik zoals gebruikelijk in het kleine kerkje. Even een moment van bezinning. Niet echt nodig voor mezelf. Maar ik denk wel dat veel de huidige machthebbers die verwikkeld zijn in oorlogen of wreedheden tegen de mens maar eens een moment in het Pillac kerkje moeten gaan zitten. Misschien helpt het. Voor hen staat zeker het licht op rood zoals het lampje naast het altaar in de kerk.Rood lichtVandaag is Joosje weer druk geweest in de bloementuin bij het zwembad. Het staat er allemaal weer pico bello bij. Verder heeft ze de toppen van de struiken wat gekortwiekt. Nu nog wat vaste planten en gras en dan is alles klaar. Alhoewel … je weet maar nooit met tuinier liefhebbers zoals Joosje :). Ik heb de graskanten nog allemaal even gekortwiekt. Verder heb ik maar eens mijn cadeau van Nelemarie uitgepakt. Ik had willen wachten tot het zou gaan regenen. Maar daar komt het voorlopig niet van in de komende week. Alleen nog maar zon. En dus daar zat ik in de zon met de mooie grote zwarte paraplu. Maar nu weet ik zeker dat ik wel een tegen een buitje kan.Paraplui

Geen opmerkingen: