Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Vermoeiend

De vergadering van de Commissie Communicatie van Café Associatif van afgelopen woensdag was vermoeiend. Een aantal leden viel over in hun ogen vrouwonvriendelijke elementen op de poster van de muziekgroep die 6 December zal optreden.IMG_1853Mij werd verteld dat het bovenste gedeelte van de poster het bezoek voorstelde van de bandleden aan een dame van lichte zeden. Het onderste geeft een indruk van het wildplassen in het landelijk gebied door de groepsleden.  Een spattende heftige discussie was het gevolg gedurende ruim twee uur. Ik zie persoonlijk niet wat er mis is met de poster. Verder hebben kenners van het repertoire van deze groep aangeven dat de liedjes absoluut niet vrouwonvriendelijk zijn. Maar na twee uur vergaderen werd het besluit genomen om alle leden te vragen om opnieuw te stemmen of deze groep op onze eerste manifestatie wel of niet zou moeten optreden. Dus we zijn weer een stap terug. De discussie over de naam van het café is geluwd na de email golf. We gaan gewoon door met de naam Café Pluche als ik het goed begrepen heb. Voor de rest van deze week heb ik me intensief bezig gehouden met het animatie pakket Cinema 4D. Daar werd ik moe van maar op een plezierige wijze. Vaak tot in kleine uurtjes bezig geweest om het pakket te doorgronden. Grote stappen voortgang gemaakt. Maar naast alle moeizame zaken word ik altijd weer vrolijk als ik een foto krijg van kleinzoon Mats. Deze week was het Sint Maarten. Dus hij ging langs de deuren. Zo’n kind kun je dan toch geen lekkers weigeren  :).IMG_1850

1 opmerking:

Anoniem zei

Mogelijk is deze discussie net zo vermoeiend als degene in NL over de zwarte pieten.....tsja.

Groet, Marjolijn