Pagina's

dinsdag 17 februari 2015

Kijk mij nou

Lotte ogenRecent heb ik nog weer een mooie foto via de familie WhatsApp van Lotte gekregen. Lotte had nu de ogen volop open en keek met een paar mooie bolle hamsterwangetjes naar haar moeder Femke. Kijk mij nou! Het blijft lief en vertederend om naar te kijken. Ook kreeg ik van Tia, mijn part-time hond :) uit Tromso, een foto. Met een blik van kijk mij nou steekt ze haar hoofd omhoog in de Tia en GBOrichting  van Gunn Berit. Tia komt naar verwachting in tweede helft van Juni weer richting Pillac om daar een paar zomer maandjes te blijven. En wat is er nog meer te zien. Ik heb op de blog aan de zijkant de Video van de Week geplaatst. Tot nu toe heb ik meer dan twee honderd korte video clips op mijn Youtube kanaal geplaatst over de afgelopen jaren als ondersteuning van de blog tekst. Het lijkt me leuk om wekelijks een video even in het spotlicht te zetten. Dus deze week de videoclip van het optreden van Broken Biscuits. Een Engels duo dat zeer regelmatig in deze omgeving optreedt in Pushcafés en restaurants. Deze video opname was van afgelopen zomer toen Marjolijn, Nelemarie en ik een smakelijke maaltijd genoten in Le Pitaud. Kijk  ons nou! De afgelopen dagen heb ik weer wat stappen gezet op de weg naar eigen muziekproducties. Uiteraard zal het allemaal heel bescheiden worden. Alleen voor huis, tuin en keuken gebruik. Via het software programma Ableton live 9 Suite heb ik nu de basis principes wat meer in de vingers. De overstap om met Push te werken gekoppeld aan Ableton is nu gezet. Op dit moment is het nog veel experimenteren met alle vrolijk gekleurde toetsen op Push. Maar het gaat lukken. Kijk mij nou!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kijkt alweer aardig vooruit het jaar in met de aankondiging van Tia. Indien mogelijk komen Neel en ik ook graag weer. Boek jij dan ff 'the broken biscuits'? Leuk!

Joop zei

JUllie zijn weer van harte welkom. Broken biscuits treedt overigens pas weer op in Le Pitaud in September voor zover ik weet.

Anoniem zei

Goeie morgen,dit is voor mij vrolijk wakker worden!Leuk dit terug te zien en maakt de moderne"communicatie" ook voor mij een geweldige belevenis. Lieve kleine Lotte,heel mooi Groeten ,Neel.