Pagina's

woensdag 18 februari 2015

Vrolijke foto’s

Vanavond kreeg ik van Femke een paar WhatsAppjes. Een paar voice mail berichten ingesproken door Mats. Mats zei nogmaals ‘’Opa (ik dus :)) is mijn vriend” en “Opa is mijn grote cadeau”. Nou, is dat niet prachtig? En ook kwam er nog een foto die Femke gemaakt had. Een foto waarop Edgar, Mats en Lotte staan. Echt een mooie vrolijke foto. Ik werd er stil, blij en ontroerd van. Dus ik deel die vreugde graag met jullie bloglezers. En Femke nu nog een foto met jou erbij. Een gezins selfie.Edgar, Mats, LotteVanochtend werd ik ook al verrast met twee foto’s door Joosje genomen tijdens een wandeling met haar vriendin Sofie in de omgeving van Gouda. Ook daar breekt het voorjaar wat aan. Zwanen zoeken elkaar weer op om hun voorjaarsnesten te gaan bouwen en aan ‘gezins’uitbreiding te gaan werken. Op een van de foto’s zwaaiden de wandelaars ook nog even. Ook al zo’n vrolijke foto.Zwanen

Geen opmerkingen: