Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Handen te kort

De afgelopen dagen heeft het heel wat geregend hier in de omgeving. Soms zachtjes en soms kwam het behoorlijk met bakken van boven. modder De kleigrond rondom het huis is dan al gauw verzadigd. Gevolg wat plassen en daar waar ik mijn auto parkeer wordt het behoorlijk modderig. Dus ook niet echt weer om erop uit te trekken. Behalve dan voor de dagelijkse noodzakelijke boodschappen. Gelukkig is de bakker weer terug van zijn korte vakantie zodat ik weer dagelijks kan genieten van de baguette cereal. Bestellen van artikelen via het internet vind ik echt een uitkomst. Vooral als je weet wat je wil hebben. Bax in Goes is in dit opzicht voor mijn een ideale zaak gebleken te zijn op het gebied van artikelen die met muziek te maken hebben. Ik had tijdens mijn verblijf in December in Nederland al een plezierige ervaring met het bedrijf. Ik kreeg binnen een paar dagen geld terug op een aankoop die twee weken later goedkoper bleek te zijn. Niks geen moeilijk gedoe. Nu ik in Pillac was kwam ik er achter dat ik nog controller miste om muziek gemaakt met Ableton live 9 Suite programma beter te bewerken tijdens afspelen. Ik viel bijna van mijn stoel toen ook bleek dat het mogelijk is om hun artikelen hier aan huis in Frankrijk te laten bezorgen voor maar vijf euro extra. Vanochtend stond de Franse postbode al op het terras met het pakket terwijl ik me nog stond aan te kleden. In slechts twee dagen bezorgd. Dus nu kan ik verder met mijn nieuwe speeltje (APC 40 MK II). De verschillende gekleurde lampjes stralen me toe en smachten om aangeraakt te worden. Ook veel knoppen en schuiven zitten er op. Ik kom nog handen te kort :)APC MK II

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gevonden via internet (Marjolijn):

Je leven is muziek
Muziek is als je leven,
elke noot moet je leren zoals je achter alle geheimzinnige dingen in het leven moet komen.
Muziek gaat over durven die hoge noot te halen en niet op het laatste moment te playbacken uit angst.
Muziek kan je eigenlijk niet met je leven vergelijken, want je leven is muziek.
Zonder muziek zou er geen klank of liefde meer zijn.
Muziek geeft je alles dus laat het in je hart binnen wanneer het bij je aanklopt.
Geluk vind jou en jij vindt de muziek.

Joop zei

Daar kan geen noot tegen op Marjolijn!

Anoniem zei

Om nog even bij de muziek te blijven:

Gisteravond de Oscar winnende film Whiplash gezien (indrukwekkend).

Echt een aanrader!