Pagina's

woensdag 15 juni 2016

Afgezaagd

Het wordt wat afgezaagd om te klagen over de regen. Maar elke dag vallen er wel wat buien. Het komt dan met bakken naar beneden. Kijk maar eens naar de straaltjes water die van het dak van de veranda naar beneden druppelenregenAf en toe poogt de zon door te breken. Wat een prut voorjaar in het zuiden van de Charente. Als het niet regent is de temperatuur okaydeur maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ondanks het slechte weer is Andre de klusjeman toch begonnen om de electriciteitkabels in het pomphuis voor het zwembad te vervangen. Ook de toegangsdeur is vernieuwd. Dus dan kan ik eerdaags beginnen aan het ontsluiten van het zwembad. Ik begin er pas aan als het echt zonnig is en blijft. En vanochtend was er ook in de buurt weer eens een stroombreuk. Dus weer een paar uur zonder stroom en internet. Meer heb ik niet te mopperen. Inmiddels is mijn JJ plantechte filmdoek scherm aangekomen en heb ik het grote laken vervangen door het echte scherm. De positieve kant van de regen is het volop groeien van de planten in de tuin. Inmiddels zijn de planten rondom het beeld van JJ zodanig van omvang dat het zicht op het beeldje langzaam aan het verdwijnen is. Nu stelt het beeldje echt een gluurder voor die probeert te zien wat er rond het zwembad gaande is. Niets dus. 

1 opmerking:

Marthy zei

Ja Joop, het is niet wat het verleden jaar was.