Pagina's

maandag 8 augustus 2016

De lucht in

Althans dat kon gisterenmiddag op de open dag van de vliegclub van Riberac. Op een mini-airport richting Vanxains met een graslandings danwel startbaan vlogen veelal kleine éénmotorige toestellen af en aan. Als bezoeker kon je na intekenen mee voor een gratis rondvlucht boven Riberac. Dat joviale aanbod heb ik mijn neus voorbij laten gaan. Veel van de landingen waren in mijn ogen nogal stuiterend. Maar iedereen was erg tevreden met deze zonnige dag. Ook was er een overdekte tent waar een viertal illustratoren een tekening maakte indien je een stripboek kocht. Ik vond de tekeningen zeer aardig. Maar ik kan dan ook absoluut niet tekenen. Verder een ijs en frisdrank stalletje. Zo kwam ik de zondag door. Hieronder nog een video impressie.
Eergisteren heb ik weer wat tijd besteed aan het grasmaaien bij een camping hier in de buurt. Die staat al enig tijd te koop. En vandaag zouden er twee geinteresseerden komen kijken. Ik geef ze dan een rondleiding en probeer ff tussen neus en lippen door de camping te verkopen :). Helaas liet de Tia in wasmandmiddagbezoeker het afweten vanwege autopech. De ochtendbezoeker was enthousiast. Misschien een geschikte kandidaat voor de TV serie ‘Ik vertrek’. Tia vindt het allemaal niet zo leuk als ik op pad ben. Maar eenmaal weg vindt ze ergens in huis wel een lekker plekje om te slapen. Hetzij in haar normale mand, of op stoel waar nog wat van mijn kleren liggen of in de wasmand in de badkamer met ‘vuile’ was. Des te groter is haar vreugde als ik weer thuis kom. Ze is echt een gezelligheidsbeest.

Geen opmerkingen: