Pagina's

woensdag 12 april 2017

Aanbesteed

Op 15 mei wordt een begin gemaakt met de aanpassingen van de grange op mijn terrein. De grond in de grange wordt geegaliseerd. Daarna kan de betonvloer aangelegd worden. Ook wordt er een leiding gelegd waardoor electriciteits kabels getrokken kunnen worden. lotte tapasDe grond aan de buitenkant van de grange wordt opgeschoond. De werkzaamheden zullen denk ik ongeveer een week in beslag nemen. De grange zal tezijnertijd gebruikt worden om de artiesten in te laten optreden van Festival de Musique Entrecote. Een podium zal daarvoor nog gemaakt worden. Tot zover nieuws over de toekomst. Hier nog wat oud nieuws. De Ukuladies een van de groepen die zullen optreden op het festival heb ik nog gefilmd met mijn iPhone tijdens mijn recente verblijf in Nederland. Ze traden op bij een familie feestje. Hieronder het videootje bewerkt in Adobe Premiere Pro.
Ik sta er versteld van hoe de beelden nog het aanzien waard zijn geworden door bewerking want de belichting en acoustiek in de mats ijzerzaal waren bedroevend. Ook nog wat fotos van een ander familie feestje. Natasja is morgen jarig en we hebben haar verjaardag al gevierd vorig weekend. We hebben heerlijk tapas gegeten in restaurant Havana op de markt in Schagen. Naast het genieten van het voedsel is het altijd een feest om de kinderen en kleinkinderen te zien. Lotte is al een heel parmantig dametje aan het worden met een ijzersterk willetje. En Mats is haar stoere lieve broer. Mats toonde ook nog trots de schroeven, bouten en stalen plaatje die operatief weer verwijderd uit zijn heup. Ze hebben hun werk gedaan om de gewrichten in de goeie richting te krijgen.

Geen opmerkingen: