Pagina's

donderdag 20 april 2017

Nog wat blije berichten

Ik kreeg in het afgelopen Paasweekend een paar gezellige fotos van Lotte Lotte ei aan Matsen Mats die in de tuin paaseieren aan het zoeken waren. Lotte toonde aan Mats haar vondst. En Mats en zijn vader Edgar keken belangstellend toe. Het zag er allemaal heel vrolijk uit. Femke maakte de leuke fotos. We bezochten met Pasen nog wat dorpjes in de omgeving. Maar er was helaas niet veel te doen. Maar we genoten van een kop thee en Joosje nog van een crepe sucre in Verteillac op een terras. Inmiddels is hier de zon wat doorgebroken. Helaas staat er voortdurend een vervelende koude wind uit het Noord-Westen. Dus niet echt aangenaam om buiten te zijn. Ik kon gelukkig na de Pasen weer de beschikking hebben om mijn kleine rode motormaaier. Lotte eierenWeer volledig hersteld. Accu weer op spanning, een lekke achterband hersteld, een nieuw startslot aangebracht en enkele grote onderdelen vervangen waardoor de maaier weer echt maait. Patrice, de monteur van de motormaaier is niet altijd stipt in nakomen afspraken maar wat hij doet wordt wel goed gedaan voor een redelijke prijs. Vanochtend bij de burgemeester van Pillac langs geweest om toestemming te vragen voor het festival Entrecote op 5 augustus. Binnen 3 minuten was hij akkoord. Ik hoef helemaal geen formulieren of iets dergelijks inthee servies te vullen. Zijn ja-woord is voldoende. Dat kan alleen maar in een kleine gemeente zoals Pillac. Dus daar word ik weer blij van. En zo zijn we weer een stap verder in de organisatie van het festival. Inmiddels heb ik ook van Marlieke een overzicht ontvangen van wie wanneer komt. De Ukuladies aangevuld met bandleden van Rivers gaan een paar dagen voor het festival de markten in de omgeving af. Mooie promotie voor het festival en zij verdienen daarmee nog een zakcentje.

Geen opmerkingen: