Pagina's

woensdag 6 december 2017

Enquête

Ook vandaag ontving ik weer een verzoek per email om mee te werken aan een klanttevredenheids onderzoek. Dit keer van de ABN-AMRO bank. Het is standaard voor veel bedrijven om na een telefonisch kontakt je binnen een dag een enquête onder je neus te schuiven. Het tuinis eigenlijk een ware epidemie. Ik heb niets tegen een peiling onder de consument hoe men tegen dienstverlening aankijkt. Maar je moet ook niet overdrijven. Ook vandaag een bezoek gebracht aan de gemeentelijke stortplaats om de grote lading kartonnen verpakkingen te dumpen. Pakjesavond is voorbij. Daarna op pad voor opnamen van de volgende aflevering van Mens erger je niet. Helaas het zat tegen. De draadloze microfoon liet het wederom afweten. Nu is mij eindelijk de oorzaak duidelijk. posterDe microfoon vreet kennelijk batterijen om de microfoon te voeden en het contact tussen zender en ontvanger op peil te houden. Dus vanaf nu zal me dit niet meer overkomen. Gevolg is wel dat ik nog een keer het interview moet overdoen. Joosje heeft voor zover mogelijk de tuin nu helemaal op orde. Bomen, struiken en bloembollen zijn geplant. En het vogelhuisje gekregen van Edgar & Co staat er ook al. Nu verder wachten tot voorjaar want dan kan er een schuurtje geplaatst worden. Boven vanuit mijn dakraam in de studio ziet het er al fraai uit. Ook heb ik mijn entree deur versierd met de poster waarop een gedicht staat. Dat was het leuke kado van Natasja en Wino.

Geen opmerkingen: