Pagina's

zondag 10 december 2017

Sneeuw foto epidemie

Het sneeuwt van de foto’s op Facebook en internet. Lijkt wel of iedereen wil laten zien: Kijk eens bij mij is er ook sneeuw. Ik doe niet mee aan die gekkigheid. Vandaag was weer een intense dag van een video editten over een levend Monopoly spel in ‘t Zand. In de beginuren van Monopoly t zand voor schgen FM berichtvan gisterenavond toog ik via lands smalle wegen naar ‘t Zand. De Dom Dom leidde me weer eens naar de verkeerde plek. Twee jonge Zantemers waren vijf jaar geleden na de kermis op het idee gekomen om een groot monopolyspel te maken over, voor en door de Zandtemers. En nu was het zover.Het spelbord bestond uit een groot bedrukt zeil van 10 bij 10 meter. Speciaal laten maken in Polen Dit keer geen gedonder met de draadloze microfoon. En in anderhalf uur had ik de beelden verzameld en interviews gedaan die ik wilde hebben. Daarna terug naar Barsingerhorn voor korte opfrissing om daarna door naar het feestje van Femke te gaan in cafe Piet Pann. Een feestje Edgar & Joop feestjesamen met haar vriendin Femke omdat ze beiden de mooie leeftijd van 40 jaar hebben bereikt. Het was er reuze gezellig. Je voelt je trots als je ziet hoe de aanwezige jonge generatie van eind dertigers-begin veertigers met elkaar omgaan en in de maatschappij staan. Het geeft ook een trots gevoel om te zien dat mijn kinderen Natasja en Edgar en hun partners Wino en Femke daar ok prima inpassen. Ook ff op de foto met Edgar als jonge en de oudere jongere generatie. Wino en Naatsja gingen al weer op tijd terug naar Zutphen in verband met de ……. Rond klokslag twaalf uur was het tijd om te vertrekken en ja het …. Raad U maar. Ik zeg of schrijf er niets over.

Geen opmerkingen: