Pagina's

zondag 14 april 2013

Live accordeon concert Les Cotes

Frans accordeon Les CotesIn de ondergaande zon werd gisterenavond het eerste live concert gegeven door accordeonist Frans. Op de hoekpunt van de vlonder en gezeten op de gele Ikea stoel werden de eerste deunen geproduceerd door de accordeon spelende schilkder-stucadoor Frans. Frans is autodidact en het accordeon geluid stroomde uit over de velden gelegen rondom Les Cotes. De vogels en kikkers werden er vrolijk van. Voor al uw boekingen voor schilder, stucadoor of accordeon werk neem kontakt op met Frans :). En geniet van de live video beelden genomen met mijn iPhone. Ik hoop vandaag weer in het bezit te komen van mijn Sony DH camera. Die was ik vergeten mee te nemen uit Nederland. Maar gelukkig krijgen we weer bezoek van Joosje en die brengt mijn camera mee.
 
 

3 opmerkingen:

Varekai zei

Hai Joop,

Lijkt ons geweldig zo,n privé accordionist. Wat betreft je reis naar Portugal wij zijn van plan half mei weer in Nederland te zijn.Misschien schikt het om op de terug weg begin mei bij je langs te komen.Kunnen even bij kletsen.Laat even weten (mailtje) of het schikt.

Groetjes Rob en Adrie

Anoniem zei

Hi Frans, kan ik je van de zomer een keer boeken op de boot. Lijkt me wel wat 'zeilende accorddonist'
Groet Paul

Anoniem zei

Wat een talenten die Frans! Van alle markten thuis!