Pagina's

zaterdag 6 april 2013

Weer volop akties

Terwijl ik weer de voorbereidingen tref om richting Pillac te gaan is Wim alweer aan de slag geweest op Les Cotes. Het terras is af en ook het stuk DSCF2095rechts nog extra vastgeschroefd. De scharnier van de deur in  mijn videostudio is nu vastgezet. Wim heeft de kapotte stukken in terras bij veranda gecement. Ook de luik blokkade bij keukenraam is gemaakt en die bij de Bergerie deels gevuld. De nieuwe brieven bus staat. En hij heeft zelfs mijn Ikea oven in de kast gemonteerd. De grasmaaier heeft hij uiteindelijk ook aan de DSCF2091praat gekregen. Accu was wat leeggelopen. Dus bij mijn terugkomst aanstaande zondag kan ik de eerste maaipartijen uitvoeren. Zondag gaat Frans met mij DSCF2087mee terug. Hij zal dan komende week het schilderwerk voor zijn rekening nemen in de kamer en keuken. Dan kan ik daarna de kamer verder definitief inrichten.Verder wordt er in de loop van volgende week mijn buiten meubilair afgeleverd. De zon kan nu echt komen. Naar verwachting zal eind volgende week er volop zon zijn met temperaturen tot 20C. Maar zoals Tineke me al eens schreef. Vaak is het weer beter dan voorspeld wordt. Dus daar houden we het dan maar op.

Geen opmerkingen: