Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Tornado in Pillac

Vanaf zondag tot en met vanmiddag heeft een grote tornado huisgehouden in Les Cotes in PIllac. Weliswaar een witte tornado van de Ajax reclamespotjes waarbij na het opendraaien van een fles reinigingsmiddel alles streeploos schoon werd. Niet dat het hier in Les Cotes in Pillac S&Ssmerig was. Maar mijn gasten Nelemarie en Marjolijn wilden graag iets doen voor hun verblijf. Ze wilden wel wat opruimen zoals de hangkar, garage en pomphuis zwembad. Ik vond het prima want inderdaad de hangar was een verzamelplek geworden van karton, piepschuim en ander (verpakkings)materiaal. De garage stond wat vol verspreid met spullen van de vorige eigenaar en de nieuwe spullen van mij. Het pomphuis stond Gereedschapnog vol met onbruikbare zwembad spullen van de vorige eigenaar. Dus voordat ik het wist was het spic&span duo niet meer te temmen. Nu is de hangar volledig vrij van (verpakkings)materiaal en andere troep,. De garage is omgetoverd tot een overzichtelijke plek met het tuin gereedschap, verfspullen, fietsen, gasflessen en mijn Vespa.  Vanmiddag heb ik de streep getrokken ten  aanzien van het witte tornado front. Nu is het genoeg en wordt er alleen nog maar gerelaxed. Het dappere duo staat op de foto weltevree van hun tornado aktie nog na te genieten voor de ingang van de garage. Dank lieve vrouwen, supert!
Ik kom nog even terug op het Viva Verdi concert van Bianca  Castafiore finalafgelopen Zangeres2zondagavond. De houding van de sopraan  tijdens het optreden deed bij een trouwe volger van mijn blog de vergelijking ontstaan met de zangeres Bianca Castafiore uit de strip van Kuifje. Vergelijk de twee plaatjes maar. Alleen zonder geluid want daar heb ik geen toestemming voor.

1 opmerking:

Marthy zei

Nou Joop, zulke vrouwen zijn om te zoenen!