Pagina's

woensdag 8 januari 2014

104°

De titel van deze blog zou jullie wellicht op het verkeerde been zetten. De titel 104° is niet bedoeld als temperatuur in graden Celsius Joop stok1 croppedmaar geeft de Joop stok2 croppedhoek aan in graden die mijn rechter onderbeen nu maximaal kan maken na buigen vanuit gestrekte positie. Een prima resultaat nu vijf weken na mijn knie operatie. Ik moet nu nog proberen er 26° aan toe te voegen omdat de target 130° is. De fysiotherapeute was ook tevreden. Het ophopen van vocht in mijn rechter been is een normaal verschijnsel en kan nog enkele maanden aanhouden is de verwachting. De massage van de fysiotherapeute  om vocht wat verder af te voren was niet geheel pijnloos maar het resultaat was er wel naar. En voor jullie nog een raadsel op te lossen. Zoek het verschil tussen beide foto’s. Lijkt me geen probleem voor een goeie observator. Inderdaad vanaf vandaag ga ik lopen met één stok in plaats van twee. Dus voorwaarts mars!

1 opmerking:

Unknown zei

Beste Joop,

Ik kwam op YouTube een compilatie tegen van mijn optreden in Berkenwoude in november.

Zou ik mijn geheel optreden kunnen krijgen.
Vind het leuk om de stukken in zijn geheel te hebben, als aandenken aan dit bijzondere concert.

vriendelijke groeten,

Natasja van Doesburg
nvandoesburg@hotmail.com