Pagina's

donderdag 16 januari 2014

De laatste spuit

In de afgelopen zes weken heb ik dagelijks elke dag 0.3 ml bloedverdunner zelf onderhuids moeten spuiten. Dat zelfspuiten was een van de Spuit en opbergvatverrassingen die ik te horen kreeg bij de opname van de knie operatie. Aanvankelijk zag ik erg tegen op. Maar al gauw werd me duidelijk dat er niet aan te ontkomen viel om het zelf te doen. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat het vandaag de laatste spuit is. Alle gebruikte spuiten zitten nu in een fraaie gele container als tastbaar bewijs van mijn dapper gedrag. Maar ik vond het geen plezierige activiteit. We sluiten hiermeeTia laptop weer een fase af in het knie herstel proces.
Vandaag al weer principe afspraken gemaakt voor het bezoek van Tia, de Parson Russell uit Tromsø. Net als vorig jaar ga ik haar eind Juni in Oslo ophalen en begin September breng ik haar weer terug. Dan kan Gunn Berit  nu de vakantie bespreken op de honden crèche waar Tia twee keer per week heen gaat in Tromsø. Lijkt me weer reuze gezellig als Tia weer op Les Cotes rondloopt. Ook hebben zich al enige mensen zich gemeld om langs te komen in zomer 2014. Natasja en Wino komen voor een weekje. Dat zal Tia ongetwijfeld leuk vinden. Ook Marjolijn met in haar kielzog Nelemarie zullen Les Cotes wel weer aan doen. Uiteraard ook Joosje en waarschijnlijk ook Jasper en Marlieke om met Marlie’s Angels ergens in de streek op te kunnen treden. Het wordt dus weer gezellig.
Inmiddels heb ik ook weer afspraken gemaakt met Wim voor een paar klussen op Les Cotes. Afronden van de garage deur, de eenvoudige afdekking van het zwembad, schilderen van de vorig jaar geplaatste kozijnen en last but not least het aanleggen van een betonvloer in de hangar al dan niet in uitgebreide vorm.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja indien mogelijk komen Neel en ik weer graag naar Les Cotes, leuk vooruitzicht.