Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Op reis

Gisteren rond het middag uur zond Edgar me een foto van mijn kleinzoon Mats. Hij was met zijn ouders op weg naar Kos voor een weekje zonvakantie. De foto was genomen in de parkeer garage van Schiphol. Op die foto loopt hij parmantig te stappen op zijn mooie blauwe schoenen, in zijn spijkerbroek en mooie veste met een rode kleur op de wangen en houdt op behendige wijze zijn koffertje vast. Verder zijn favoriete shirt aan met vliegtuigjes.  Het ziet er allmaal zo vertederend en tegelijkertijd stoer uit voor zo’n lief klein dapper ventje. Het wordt een echte globetrotter. Mats kofferLater stuurde Edgar me nog een foto genomen in het vlieguig terwijl ze samen uit het raam kijken. De vlucht was Mats goed bevallen. Mats zei: ‘Morgen nog een keer’ :). Nou dat belooft wat voor de toekomst. Straks haalt hij me nog in met alle vluchten die ik gemaakt heb in de afgelopen jaren. Edgar Mats raampje

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Joop,
Inmiddels staan wij op le portrait! Het lijkt ons leuk je te ontmoeten en je huis te zien. Morgenavond gaan we hier op de camping eten, misschien een idee om mee te eten? Kijk maar en laat even weten, wij hebben hier email. Hartelijke groet, Hans en Caro