Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Afwachten

Ik ben in afwachting van de geboorte van mijn tweede kleinkind. Ik ben niet Mats wacht afde enige die in afwachting is. Ook Mats, mijn kleinzoon wacht op zijn aanstaande zusje zoals wel blijkt uit bijgaande foto. Nog wat spannende dagen voor de boeg voor  beide aanstaande ouders Femke en Edgar.
Het is ook afwachten hoe de nieuwe website van de Gouden Linde bezocht zal worden. Het moet uiteindelijk de weg openen voor restauratie werk aan spiegel- en schilderijlijsten door Joosje. Ik heb me wat verdiept in SEO (Search Engine Optimisation) voor websites. Door in de tekst de juiste keywords op de juiste plekken te zetten kan je zoekmachines zoals Google helpen de site goed te ranken. Gelukkig zijn er programma's voor die je helpen om dat goed te doen. Maar dan toch is het best wel eAppen klus. Nu afwachten of mijn inspanning geholpen heeft en de website een succes wordt.
Ook nog 1-2 weken afwachten tot de update van mijn App voor de iPhone “How fresh is your fish?’’ verschijnt in iTunes. Deze succesvolle gratis App, een mooi eindproduct van een wetenschappelijk project waar ik met plezier aan gewerkt heb met Europese collega’s,  is sedert mei 2011 beschikbaar. Recent werd ik erop geattendeerd dat de App crashte. Oorzaak niet compatible met de meest recente iOs versie van Apple. Gelukkig kon de App ontwikkelaar het snel herstellen en nu afwachten tot het opnieuw in de iTunes shop staat. En tot slot wacht ik af tot de fraaie tulpen helemaal uitgebloeid zijn. Het is altijd een genot om veel tulpen vanuit de groene knop tot volwassenheid te zien komen. Elke keer weer genieten. Dus ook nu weer.tulp rood

Geen opmerkingen: