Pagina's

dinsdag 22 december 2015

Broer en zus

Deze week kreeg ik nog weer een foto van mijn twee kleinkinderen Mats en Lotte. Ze zaten parmantig bij elkaar op de vloer. Lotte zat met strakke rug naar
Mats te kijken die iets aan het vertellen was over een soort adventskalender. Ontwapenend lief. Inmiddels ben ik weer via een tweedaagse autoreis in Nederland aangekomen. Afgelopen zaterdag om 11.00 ben ik vertrokken en heb ik in Arras in een Mercure hotel overnacht. Prima hotelketen voor een redelijke prijs. En voor pensionades is ht ontbijt gratis. Vanwege de kerstdrukte in Arras was er geen geschikte gelegenheid om ergens iets te eten. Maar de restaurants van Mercure hotels hebben de afgelopen jaren een facelift ondergaan. Ik at er prima voor een heel schappelijke prijs. De naam van het voorgerecht Tiramisu nordique, bestaande uit een
gedecoreerde aardappel zalm salade, smaakte goed. Zondag jongstleden was ik na ruim drie uur rijden weer in Beijersche waar ik nu een aantal weken zal verblijven. Deze winterstop in Nederland zal uiteraard gebruikt worden voor bezoekjes aan familie en vrienden. Maar er staan ook een paar mooie musea bezoeken op stapel. Kortom al genietend naar het einde van 2015.

1 opmerking:

Marthy zei

Wat een schatten die twee kleintjes. Ik wens je mooie dagen in 't Beijersche en een gezond en goed 2016.