Pagina's

dinsdag 8 december 2015

Club kakelbont

Club Kakelbont, zo noem ik Cafe Pluche maar ff voor dit keer, was weer bij elkaar kerstboomin vergadering gisterenavond. Dit keer in kerstsferen. Het clubhuis, salle communale van Epeluche – Comberanche was omgetoverd. Er stond nog een stemhokje van de verkiezingen voor de Franse departmenten afgelopen zondag. Ook nog een paar borden met artikelen uit de Franse wet over de verkiezing en de wijze waarop je kon stemmen. En hier en daar wat kerstversiering en een heuse kerstboom. We vergaderden over de 2016 aktiviteiten. En het was weer een gekakel tot en met. Uiteraard begonnen we standaard een half uur te laat. En gingen weer opnieuw debateren hoe we een kontrakt zouden maken met Vox Populi die voor ons gaat optreden. Het was een herhaling van de vorige vergadering. De kakelbont club is niet in staat om efficient te vergaderen. rozenIk luister nog maar met een half oor en als je dan ook nog maar de helft vanwege taal begrijpt kun je voorstellen dat het voor mij gewoon een kwestie van uitzitten was. Ik maak dan af en toe maar wat foto’s die ik kan gebruiken voor de website of vanaf nu ook Facebook. Eergisteren heb ik de Facebook pagina voor Cafe Pluche afgerond. Best nog wel een klusje omdat je o zo gemakkelijk fouten maakt tussen een pagina voor een vereniging of op basis van je eigen profiel. Maar de Facebook pagina van Cafe Pluche is een succes. Het gBJorn Borgeeft al meteen een boost aan belangstelling voor de website en gemaakte videos. Vandaag kwam ook nog het verlate boeket rozen van Joosje voor mijn verjaardag aan alsmede de kleurrijke Bjorn Borg shorts en sokken die ik mezelf maar eens kado deed. Op Black Friday via internet besteld. Nu net als de bloemen bijna 10 dagen later per post bezorgd. Desondanks zien zowel de bloemen als het ondergoed er nog fris en fruitig uit.

Geen opmerkingen: