Pagina's

donderdag 17 maart 2016

Drukke filmdagen

Eergisteren kreeg nog een email van een Cafe Plucher.  Vandaag en DSC09076morgen zouden er leerlingen van het Technisch College uit Riberac aan de slag zijn in het huis dat gerenoveerd wordt in Epeluche.  Ik was toch al van plan om morgen mijn twee wekelijkse voortgangs video rapportage te maken. Dus er kwam nog een extra filmdag bij. Morgen heb ik het geluk dat ook de schrijvende regionale pers aanwezig zal zijn. Voor een interview met de burgemeester van Comberanche & Epeluche en de directeur van de regionale organisatie die het project voor werkzoekenden leidt. Dat is eigenlijk wel ideaal omdat ik dan hopelijk mezelf wat interview werk in het Frans kan besparen. Dus effe meeliften. Hieronder de eerste korte video over renovatie huis.
Zaterdag ga ik de spelletjesmiddag met kinderen filmen op Cafe Pluche. Een gepensioneerde onderwijzers gaat ouderwets a
DSC09009llerlei bordspelletjes doen met kinderen en hun ouders. Ik ga daarvan een kort promo videootje maken. Aansluitend op pad naar het verzorgingshuis in St. Privat waar de ruim 90 jarige inwoner van Epeluch mee kan werken aan een interview in het kader van de verhalen uit de oude doos. De persoon is weer hersteld en kan het interview aan. De burgemeester doet het interview en ik film. Dan zitten mijn filmdagen er voorlopig even op. Monteren staat dan weer op het programma. Hieronder een video die ik gemaakt heb van een mooie sobere kerk in Comberanche. Ook in het kader van het oude doos project (Memoire locale).

1 opmerking:

Anoniem zei

Pillac en omgeving is vast blij met jou voor al die mooie sfeerimpressies! Ga zo door.

Groet, Marjolijn