Pagina's

zaterdag 19 maart 2016

Nuttige dag

Gisteren op de bouwplaats geweest van het huis renovatie project in Epeluche. Vier leerlingen van het technisch college uit Riberac werkten Kabelsonder begeleiding van een locale elektricien aan de nieuwe electra van het huis. Onvoorstelbaar de hoeveelheid buizen onder tegen het plafond waardoor heen draden getrokken werden. Ook nog een kort interview met de ondernemer afgenomen. Daarna opnamen gemaakt van de renovatie van de bordes wand. Prachtig om te zien hoe elke werknemer zijn rol vervulde in dat proces. Ook was de coaching van de opzichter Patrick duidelijk zichtbaar. Mooi om de vooruitgang te zien van het vakwerk. En nu na een aantal bezoekjes wordt het contact met iedereen ook wat soepeler. Rond half drie arriveerdMuure Murielle, de burgemeester. Daarna een fotografe, een journalist van Sud–Ouest en de uiteindelijk baas van het project. Ik werd door Murielle aan iedereen voorgesteld. Zij legde ook uit wat mijn rol is in het geheel. Het is me wel duidelijk dat ze veel waardering heeft voor mijn video aktiviteiten binnen Cafe Pluche. Het was een nuttige dag. En gelukkig kon ik ook nog wat zonnestralen van de prachtige voorjaarsdag op mijn gezicht laten vallen. Vermoeid maar tevreden reed ik terug naar Les Cotes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zie je wel, ik had een voorzienende blik.....ze zijn echt blij met je en terecht!
Alle reden om trots te zijn!

Salut, Marjolijn