Pagina's

woensdag 1 maart 2017

Dak op

Inmiddels heeft de verzekerings maatschappiij zeer vlot telefonisch gereageerd op de offerte voor herstel stormschade dakpannen. Men ging zonder meer akkoord. Ze maken meteen een voorschot van tweederde van het totale bedrag vooraf over. Ik kan niet anders zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de vlotte en coulante afhandeling. On-Frans eigenlijk. De klusjesman kan echter nog niet het dak op omdat het uiterst belabberd regenachtig weer is. Maar goed het dakherstel is in gang gezet.

Verder heb ik wat akties gedaan of uitgezet ten aanzien van de organisatie vna het Festival de Musique Entrecote op 5 augustus op mijn terrein. Er is een Facebook pagina geopend. Klikken en vooral liken of doorzenden naar anderen om te liken. fabook festivalOok is de website uitgebreid met de samenstelling van het team achter het festival. Klik hier. Met Jurgen van Slateboard heb ik telefonisch overlegd over de videofilm die hij gaat maken tijdens festival Hij komt tijdens zijn vakantie met Josje in de Slateboardbus. Voordeel daarvan is dat hij dan wat extra video apparatuur mee kan nemen. Verder gaf hij nog wat goede adviezen over mijn sponsor idee. Dus dat kan eerdaags ook verder op de site gezet worden. Ook heb ik mijn oud-collega Oddvar in Tromso (Noorwegen) benaderd. Hij was destijds grafisch designer en heeft veel logo’s, nieuwsbrieven en posters voor mij ontworpen bij ZorroNofima. Hij is net als ik pensionado maar doet nog wel wat grafisch design werk. Mogelijk kan hij me helpen als vriendendienstje. Joosje zond me recent een foto van Zorro het jonge katje van haar buren. Ze past op Zorro omdat de buren met ski-vakantie zijn. Elke ochtend gaat ze een half uurtje baby-sitten en gedurende de rest van de dag komen er andere mensen een blik werpen hoe het met de katten gaat. Een soort touwtje uit de brievenbus benadering.

Geen opmerkingen: