Pagina's

maandag 11 juli 2011

Nieuwste aanwinst

Een nieuw stoffer en blik. Ja ja blijkt onmisbaar in camper  leven. Een bezempje is leuk SONY DSC                     voor het grover werk maar zo’n handige stoffertje en blik (van plastic uiteraard tegenwoordig) is nu een onderdeel van mijn camperuitrusting. Ook hier is het komkommertijd. Het camping leven gaat zo zijn gangetje. Rond negen opstellen in de rij voor het bakkers autootje. Baguette en krantje. Ontbijt in de buitenlucht en dan relaxen. Vandaag was het erg warm. In de ochtend nog veel bewolking maar aangename temperatuur. In de middag strak blauwe lucht en warm. Ook de camping is bijna volgelopen. Ik kon gelukkig een ligstoel in de schaduw van een struik plaatsen rondom het zwembad. Het aantal parasols is in de afgelopen jaren minder geworden rondom het zwembad. In het algemeen zou de camping een opfrisbeurt kunnen hebben. Ik heb van daag 4 dozen met Tour de Segur wijn besteld van het huis André  Lurton. Dus voor elke twee weken in Noorwegen 1 fles. Dus die gaan we straks weer invoeren in Noorwegen via de onbewaakte Fins-Noorse grens. Maar dat is nog heel veel weg in tijd en afstand.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

J.B.inderdaad,dat flitsend blauwe stoffer en blik roept reacties op.Heerliuk,dat het de familie en aanverwanten zo goed gaat!Wij hier in Holland zitten in een grote weersverandering.Vanmorgen nog glorieus in een 8met stuur wezen roeien[[voor mij het hoogst haalbare]nu steekt de wind op en gaat het gieten 50tot80mm.is voorspeld.Verder grote crisis over de Euro,Italie is nu aan de beurt.Beurzen en banken kelderen.Jij belegt in Noorse Kronen?Lucky you.Ik geniet van m'n rust,mr Papari est depart a Paris.Nu ga ik bridgen door de gietregen,verder is alles hier okee.Groet,Neel.

Anoniem zei

Let wel op met je smokkelroute voor de wijn, want Denemarken checkt weer bij de grenzen!
Doei, Marjolijn